Mera möbler

Nu har vi lastat lastbilen för att åka till Luleå igen. Sonen ska få en omgjord bäddsoffa, som bidde riktigt fin då den blev klar. I lastbilen lastades även vardagsrumsbord, frys, cykel (min Mountainbike, terrängcykel) som jag lånar åt sonens flickvän, några kartonger med div i, lampor, en säck med påslakan och ett matrumsbord (som dom får ställa på vindan =D ha i reserv så vi blir av med det.
 
Imorgon hoppas jag vi kommer iväg i bra tid, och för mig är detta runt 08.30 så vi är i Luleå runt lunch.
 
Idag fredag hade jag rörelse för 5-åringarna på jobbet, vilket var jättekul. Jag hade en liten grupp på 6 st barn samt en fröken. Vilket passade bra så här första gången.
 
Nu ska jag ha rörelse måndagar och fredagar, yoga för kollegorna måndag och egen zumba träning på onsdagar. Mitt nya liv har definitivt startat. full rulle på kroppen.
Har även varit nyttig i veckan och ätit GI middagar, men på jobbet blir det pedagogisk lunch. Det blir enklast så. Äter dock aldrig speciellt mkt, då kvaliten på maten inte är den bästa.
 
Måndag åt vi jambalaya, vegetarisk
Tisdag åt vi Gi pasta och räkor
Onsdag blev det rotsakspytt med hallomi ost
Torsdag en kycklingsallad med hårt tunnbröd till
Fredag (idag) blev det en kyckling soppa med vita bönor.
 
En supermumsig middagsvecka.
 
Imorgon blir det fisk hos Mor, har hon avslöjat. Jag hoppas min kära syster och har jag tur även systerdotter orkar komma dit?? Svårt att göra annat än hoppas då de båda inte är friska. Tyvärr är tiden för kort för att hinna åka på besök oxå. alltid denna tidsbrist! Suck!!!
 
Har ju endast lastbil att färdas med, vilket jag inbillar mig att inte sambon som följer har lust att crusa runt med.
 
Chanti och Mango ska rumstera själva hemma, så jag hoppas huset står kvar då vi kommer hem igen. Därför blir det en så pass kort sväng. Men svärfar tittar nog till dom ändå. ger dom lite ny fräch mat på söndag.
 
 
 
 
Jag fortsätter att focusera på lösningarna i mina böner till Universum
 
 
 
 Natti natti, nu lite skönhetssömn!
 
 
Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre och till varandra...kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0