Ett drag

Tröttsam dag med mkt värk i min axel, slumrade 10 min på soffan men väcktes igen av chefen som ville kolla av lite med mig... hon viskade ngt om framtida omstruktureringar, som kanske blir ok. Bara att hoppas på det bästa.
 
 
Drog ett kort idag...
 
Det som kommer:
Lyckohjulet (10): Detta kort visar karmiska hjulet- vårt karma och saker som är utanför din påverkan. När jag får upp detta kort behöver ytterligare val göras eller fler yttre händelser inträffa innan man kan se tydligt vad svaret på frågan blir. Men detta kort kan också betyda att nu kommer chansen, saker dyker upp på din väg, lyckan ler och du har tur, speciellt om du drar kortet i en personlig meditation. En vändpunkt och förändring.
 
 
 
 
 
 
Hoppas jag!
 
 
 
 
 Mer Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre, till varandra ... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0