Några svagheter

Hittade fina Hoppe som är en mjuk och gosig häst med sand i hovarna. Hästen är mörkbrun med vit mule och rosa inuti örorna. Stora Hoppe är ca 27 cm.
 
Visst e han fin?
 
 
Och så hittade jag även denna jättesöta gosiga kaninen, men den fanns ju inte köpa =(
 
 
Erkänner att jag är otroligt svag för söta ting, djur (katter, hundar, hästar, kaniner, harar, mfl samt mysiga uppstoppade gosedjur, och så fina goa ungar =D Får mitt hjärta att smälta.
 
Chanti
En äldre bild på Mango, sov gärna i vasken =)
 
Känner mig lite dag vild när man är borta, hemma, borta och tillbaka hemma...dag, ja vad är det för dag idag?
Solen skiner idag igen, underbart.
 
Imorgon är det en fin systerdotter som fyller år =D
 
Tyvärr är jag inte vid kusten och kan gratta henne då, men jag kanske kan trolla lite med knäna ändå. Vi får se, dock inte besök av mig...
 
Gårdagens inlägg var populärt, vilket var roligt. Har nog aldrig haft så många besökare här på min blygsamma blogg. Tack för besöket!
 
 
Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre, till varandra ... <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0