Vakna igelkotten, våren är här

Måndag och min arm är verkligen inte speciellt bra, vad göra? Sov illa inatt =(
 
Himlen är grå idag, molnen hänger tunga, ljuset vill inte riktigt nå fram, luften är fuktig vilket får humöret att bli lite lågt.
 
Så jag bjuder in dig till en Kram =D för att...
 
En Kram,
Är något man behöver.
En kram,
Är något som värmer.
En kram,
Är viktigt för att överleva.
En kram,
Kan man inte leva utan.
En kram,
Från någon man tycker om.
En kram,
Till någon man älskar.
En kram,
Betyder mycket.
En kram,
Är bland det viktigaste som finns.
En kram
ger båda bekräftelse, berör
En kram,
Mår man bättre av..

Så du kramas mera....
 
 
 
TÄNKVÄRT
 
SNART ÄR DET VALBORG....

SNÄLLA
tänk på de djur som fortfarande kan ha kurat ihop sig för vintern, igelkottarna är ett av de djur som gärna bosätter sig i rishögar.
FLYTTA PÅ BRASHÖGARNA INNAN NI TÄNDER ERA MAJBRASOR!!! KAN NI INTE DET, Ta en käpp och rota runt med den i bråten och väck alla de fyrbenta små vännerna som fortfarande ligger i ide och inte hunnit vakna ännu.

LÅT DEM FÅ LEVA!
 
 
 
 
Imorgon åker vi nog till stugan och eldar upp vår hög med bråten, men jag LOVAR alla Igelkottar att jag ska försöka väcka dom innan vi tänder på. Vill inte att någon ska dö i vår brasa.
 
 
 
 
Mer Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre, till varandra ... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0