Mina sommarbilder

Har ju varit länge nu då ni inga bilder fått beskåda... så här kommer några...
 
Sonen i högsta hugg i stugan
 
 
Kära lilla mamma i stugan
 
 
Grön nyttig drink.
 
 
Från Mors kamera laddade jag ner bilder, hittade denna fina bild på min storasyster som lämnat oss.
Så henne, glad och redo att ha lite trevligt i sin lilla kolonilott.
 
 
 
Målar här gäststugan...
 
och min kära sambo vistades då...
 
 
HÄR i hängmattan... Undrar varför just jag jobbar och han vilar? Svar; Jag hittar själv på mina projekt, och då får jag ju stå mitt kast att slutföra dessa =) alltså "skylla mig själv"
 
 Vår underbara utsikt, vid stugan =)
 
 
Njuter mina vackra blommande blommor... =D
 
 
Här fixas det mat i stugan. sonen i full gång och Mor i bakrunden hackar lite lök till hamburgarna som ska förtäras. Själv åt jag en kycklingburgare denna dag med grillad hallumiost, och sallad. skippade brödet men blev supergott med en klick fetaoströra som dressing till detta kalas.
 
 
Stilla stå och njuta naturen är ett måste då man besöker stugan... här står min fina son och filosoferar över livet.
 
 
 
Sista kvällen med gästerna.
Vi har roat oss med kortspel, prat, yatzy, mer kortspel, pilkastning, boule spel och mer prat, mat, skratt och mkt mys.
 
Sommarsemestern lider dock mot sitt slut... önskar värmen stannar ett tag till.
 
 
Mer Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre, till varandra ... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0