När kommer slutet?

Drog ett änglakort efter morgonens Yoga pass.
 
Tro.
När vi gifter intension med action, då sker mirakel.
 
Vaknade 05.00 i morse, kollade klockan och insåg att-skönt, får sova en timme till. Vaknade 06.00 igen och trodde jag bara slumrat en stund, tog en citodon då min axel värkte. Tittade på klockan och suck! Dags att stiga upp.
 
Iof börjar jag 08.30 idag, så visst kunde jag sova längre, men jag vill fortsätta mina goda vanor nu när jag börjat om igen. Så jag steg upp, kissarna skuttade före in till köket och genast var det full rulle och kattmat skulle fram.
 
Kokade så mitt varmvatten och begav mig till yogarummet efter att gubben fått sin morgonpuss och begav sig mot sitt jobb.
Svetten rann även idag, och jag klarade hela passet utan att behöva vila mitt i de tunga övningarna Jippi (en vinst för framgång i min värld)
 
Frukost: Havregrynsgröt med hallon och nötter, mjölk. En kopp te.
Just nu mår jag dock illa... vet ej varför? Jag hoppas det snart går över.
 
Så, hur länge ska jag fortsätta med "campeva"??
 
 Är iof gjord, för detta var under två intensiva veckor under semestern då tiden fanns för motion och god kosthållning.
 
Min motion nu då jag börjar jobba igen efter semestern blir. Morgon Yoga och cykling till och från jobbet. 2-3 ggr/ veckan ska jag försöka hinna med stavgång 2,5 km. Förhoppningsvis Tisdag-onsdag-lördag el söndag. Då jobbar jag mina kortaste pass som det ser ut nu.
 
Så mitt liv kommer förhoppningsvis fortsätta på den nyttiga banan åtminstone under 8 v för att få en förändring.
 
Enl Yogan tar det 40 dagar för en förändring att fastna =)
 
Kom till jobbet och där var det sig likt.
Hade dock en inskolning idag, en glad liten skit. Full av nyfikenhet på livet och förskolan. Fick nya vänner på direkten. Inte svårt att lämna sin mamma ur sikte, bara körde på som det naturligaste i världen =) Kul.
 
De var på förskolan mellan 09.00-11.30 och kommer att vara hela veckan.
 
Förskole lunchen: 1 liten potatis och en liten bit fisk med rivna morötter (mkt trist) åt med barnen
Mellanmåls Lunch (som jag hade med mig) en liten brk ca 2 dl med gårdagens kycklingpytt (K-filé, hallumi, champinjoner och squach) en god sallad( från igår)
 
Idag skulle jag stänga, men 16.30 var det slut barn, så jag satte mig vid datorn en stund, men kändes konstigt att sitta där i ett tomt hus. Så jag flexade ut.
 
Middag: Väl hemma 17.05 gräddade jag en kyckling/grönsaks paj som jag gjort förra veckan och sparat i frysen.
2 rårivna morötter till. jättegott. Skönt att ställa sig å laga mat, så här första dagen efter sem.
 
Hade en massage kund idag.
 
Min senaste irritation förklarade sig idag - mens. Suck. Den är ju ganska oregelbunden, så jag misstänkte inte det just nu...men borde vid det här laget ändå känna igen tecknet på hormonsvängningar.
 
Nu lite Tv och sen en tidig kväll.
 
 
Hehe...min går ändå ganska bra iaf.
 
 Mer Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre, till varandra ... <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0