Ny Favorit med Jay

Har just gjort en beställning av nyaste skivan med Jay Smith.
Kan bara inte rå för att jag bara älskar den grabbens röst, å då gärna med musik som har en skön text.
Nya skivan Jay Smith -King of man. Är bara så bra =) Är så glad att få höra ngt bra med honom igen.
 
När han sjunger får jag nopperhud på kroppen, en känsla av lycka och tårar blandat. Skivan är så sjukt super bra.
Det är synd å skam att man kanske väljer att inte lyssnar på honom pga hans trasiga historia. Sjunga kan pojken, så det så.
 
Om jag varit si så där 25 år yngre hade jag nog antagligen blivit en groupie. Dvs följt land å rike runt för att få se honom, kanske rent av flyttat till södern, för att bo i Norrlands inland är nog ingen hit att vara en groupie =D
 
Sorry Idol, ni har bara vaskat fram en som jag tycker om. Och Jay är min enda favorit så långt som i år iaf. Ok att Agnes e en duktig sångerska och så även Loren...men ingen slår Jay. Hann vinner mitt hjärta med häst längder. Så Sjukt bra...suck =)
 
 
King of man – Jay Smith
 
http://www.youtube.com/watch?v=gY8NXpukhxM
 
 
 
Så Musiktips från mig till dig... LYSSNA!
 
 
 
 
Mer Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre, till varandra ... <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0