slut på helgen

Söndag. Dagen startade inget vidare. Vaknade runt 08.00 även idag, men huvudet värkte väldigt mkt. Steg upp och klädde mig, gick till köket som alla andra mornar. Gav kissarna mat. Men sen gick jag till yogarummet, la mig på spikmattan efter att jag tagit en migrän tablett. Lyssnade på en meditation.
 
Efter så där 30 min reste jag mig upp och gick istället till gästrummet och la mig att vila. Så förflöt dagen... då sambon stigit upp la jag mig i min säng igen och det blev till att sova hela dagen, förutom då jag steg upp för att ta en ny migräntablett.
 
Så jag har i stort sett vilat bort hela denna dag, trots allt som jag hade tänkt hinna göra. Men... hjärnan sa ifrån, så det var bara att ligga sig frisk å vänta.
 
Har skrivit julkort idag =) blev 22 st att skicka iväg. Förhoppningsvis har jag inte glömt någon.
 
Det har snöat idag och sambon har fått köra snöslungan, vilket jag inte varit så medveten om dock.
 
Idag kom jag nog på vad jag vill göra med mitt hår...men det blir troligen i januari, då de flesta är strängt upptagna nu inför jul...frisörerna alltså. Måste nog vänta helt enkelt.
 
kanske ngt åt detta håll?
 
 
 
 
Nu blir det att gå isäng igen och sova, ny arbetsdag imorgon.
 
 
 
 Mer Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre, till varandra ... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0