Campeva dag 3

 
 
 
Imorse var det samma visa med Chanti igen, hon började 05.00 imorse att jama och påkalla min uppmärksamhet. Suck! Satte en öronpropp i örat och vände mig om, somnade och vaknade 08.00 skönt.
Då fick båda kissarna mat och bidde glada.
 
 
Dagens schema:
 
Tog på mig mina barfotaskor
 
 
och tog med mina 6 kilo pumpstavar, de andra dagarna har jag gått med stavar utan pump kilon.
 
 
 
Onsdag; 08.30 Morgonpromenad idag 3,5 km. Med barfotaskor, pumpstavar.  
 
Går utifrån andetaget   sa-ta-na-ma
 
       
10.30  Frukost; 
 
Hallon och banan smoothy
 
       
 
11.00
 
Cykla 9 km, yogapass ute   40 min samt avslappning (i stugan)
   
14.00
 
stekt kyckling, halloumiost och sallad
1 liten smakbit sockerfri tårtbit med grädde
       
 
Middag
 
18.30
 
ute med svärfar som fyller år
       
 
Cyklade 2 km till resturangen och 2 km tillbaka =)
 
Där åt jag en blandsallad, kycklingfilé, blandade sallad, vitlökssås, räkor och tomater. jättegott!
Vi var på Arjeplogs nyöppnade (gamla matstället) Nu Leons steakhouse
 
 
Det var underbart väder idag, sol och varmt =)
Därför passade jag på att vara ute och både gå och cykla.
 
Att gå i barfotaskorna var jättemysigt, mkt skönare än med gympaskor. Tyvärr är det lite blött efter el ljuspåret, så fötterna blir både blöta och smutsiga. Men vad gör det?
 
 
Sambon och svärfar har snart byggt förrådet klart.
Visar bilder snart på detta.
 
 
 
Mer Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre, till varandra ... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0