campeva dag 9

 

Stress påverkar hjärnan!

Ha inte för många bollar i luften samtidigt

 

Bli medveten om dig själv

 –vad vill Jag? Vad mår Jag bättre av?

Mental träning

 

Ge och våga ta emot uppskattning

Vilket många av oss är otroligt dåliga på, den inre kritikerns röst är högljudd

 

Sömnen är den viktigaste återhämtningen

–ta pauser

 

-slappna av varje dag

- Våga välja en vilodag i veckan

- Ta det lugnt på semester,

Tänk efter -Vad är semester för dig?

Som ni nu förstår vid det här laget, så blir jag stressad då jag "faller" av och inte tränar...

 

 
 
Så idag startade dagen med att vakna av hantverkarens takbygge (vi behöver som jag skrivit nytt tak över yogarum, garage)
Har en värk i höger sida, muskelfästet vid bäckenbenet

 Får se om det ger sig.
 
Börjar dagen som vanligt: 1 msk linfröolja, 5 algtabletter, och psyllisfrö i gröten. Te
 
  Tisdag              
frukost Musli, hasselnötter, blåbär med 2dl   yogurt      
lunch choritzo kycklingkorv, squach, röd   lök, gula och röda tomater, babyspenat
Middag Smoothie på 1 banan, 1 citron, 1   lime, 70 gr babyspenatblad,     
  1 knippe mintablad, 1 cm ingefära   färsk, 1 dl froosen juice-mixa  
  2 ägg på rån med lätt majonäs          
 
 
Blir att cykla till stugan, en omväg dock för lite mer sträcka.
 
Sen måla i stugan =)
 
 
 
 
 Mer Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre, till varandra ... <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0