Ännu en Födelsedag

Ännu ett nytt år att påbörja.
Dagen började med att jag gjorde en tårtpaj av mandelmjöl och hasselnötter, såg gott ut...men...
Iaf åkte jag sen på jobbet, hem på lunch då jag behövde köpa grädde på konsum och stoppa pajen i kylen.
 
Tillbaka på jobbet och sen slutade jag vid 17.00 moppade hem och lagade mat, kokade sen kaffe för svärfar skulle komma å fika. Fick ett jättefint halsband av min sambo, ett stort hjärta som hänger runt halsen å vilar på magen =)
 
 
Jättefint =) Blev mkt glad över detta.
 
Svärfar kom med en blender/mixer som jag också önskade mig, superbra.
 
 
Han köpte den på Granns här i Arjeplog. kanske inte den jag önskade, men hoppas den funkar. Är jobbigt att dra fram hela assistenten då jag ska mixa smoothie mm. =)
 
Sen blev det lite Tv, sonen prat och systrar två ringde å gratta. Ena syster i bil på väg till Göteborg med bror som också hälsade.
 
Nu sova, jobba imorgon 07.00
 
 
Dagens tänkvärda
Det du ger ut får du dubbelt tillbaka, välj därför att agera i kärlek
 
 
Så läsare =D
 
 
 
 Mer Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre, till varandra ... <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0