Begravning

Idag onsdag jobbar jag till 15.00 och sen bär det iväg med buss mot Luleå, kommer fram 20.00 i kväll.
 
Imorgon torsdag åker jag då vidare med flyg från Luleå till Göteborg med en mellanlandning på Arlanda. Syster lovade hämta mig, så då e det väl bara att hoppas hon gör så =)
 
Fredag blir det begravning och jag är väldigt nervös för just denna begravning, att säga adjö till Lena känns otroligt overkligt. Hur ska jag orka vara stöd för min kära bror då sorgen i hjärtat är stor. Jag kan se oberörd ut ända fram till själva begravningen, dvs på jobbet och hemma... men inte då jag träffar släkten, å definitivt inte då jag träffar min bror. Att veta att han förlorat sin själsfrände är otroligt jobbigt att ta in, dom är en av få par som verkligen var med varandra. Jag har själv aldrig känt den närvaron. Visst är man i kontakt då man är förälskad, men då är det lika mkt i sig själv man är i passion för.
 
Jag tror inte jag mött min själsfrände, och det är inte säkert jag finner någon sådan. Min tvillingsjäl däremot har jag nog mött. Skillnaden orkar jag inte gå in på just nu, för jobbet väntar.
 
Igår tänkte jag att jag skulle hinna göra ngt åt håret, då man ska iväg å så. Men nä, det är som det är...konstant i en "bad hair day" lock.
 
Åker 15.30 hemifrån och det som ändå känns bra är att Chanti (kissen min) börjat äta igen. Hade inte varit kul att åka å veta att hon inte mådde bra.
 
Nu väntar jobbet, idag rörelse och jag har valt lite ny musik, får se hur det går idag....
 
 
Bay bay och sköt om er.
 
 
 Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre och till varandra ... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0