E det vår 1 mars?

Tittar ut från fönstret men snön ligger i drivor och från himlen trillar det idag ännu mer snö. Vår? nja...ljusare- Jo,
Lite varmare -Jo, Men vår...nä, inte än.
 
Idag ska jag på Vc ännu en gång för min ögoninflammation, vet väl egentligen inte vad dom kan göra? har läst på nätet, på flera olika läkarsajter men det verkar inte finnas ngn behandling som får viruset att försvinna, det ska det göra av sig själv på några veckor... nu är jag inne på några veckor, tredje veckan för att vara exakt. 16 dagar har jag haft ögoninflammation!
 
Började på höger öga, flyttade sen över till vänster öga förra veckan på lördag och där är den nu. Ser dåligt, klibbar, värker, är ljuskänslig mer ont i huvudet och väldigt kladdigt på mornarna. Suck!
 
Ja, jag slösar väl ytterligare 200 till Vc för ingenting... vet inte varför läkaren tyckte jag skulle komma in efter ha läst om det på nätet. Vad skulle de kunna göra? ge mig ett porslinsöga?
 
Jag jobbar sent idag igen, stänger på jobbet så jag är väl hemma runt 18.00 :(
 
Nä, nu ska jag bege mig till jobbet och påbörja min dag, har ju ett mellanstopp 9.40 då jag ska till Vc och höra dom sucka.
 
 
Ha en bra dag!
 
Ljus, kärlek och Rock and Roll =D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej moster!
Var då en förbannat envis ögoninflammation! Krya på dig. Kraaaaaaaaaaaaaam

Svar: Äter penicillin nu, så det börjar ljusna. Men dödsbesked gör inte ögonen tilltalande, men nu är det pga sorg dom är röda. Kramiz
Eva

2013-03-01 @ 19:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0