RIS till Euro sko, luleå

Dagens största RIS till Euro sko i Luleå/smedjan.
Jag var i Halmstad på begravning och innan jag åkte hem igen pratade jag med syskonen och vi beslutade att köpa ett par promenad skor till Mor. Sagt och gjort så köpte vi ett par skor på Euro sko i Halmstad. En mkt trevlig expedit där berättade att i alla Euro sko affärer kan man byta in skor eller byta storlek om samma sko finns där. Detta var ju viktigt då det inte alltid är säkert att skor passar. Hon fortsatte och sa att förr i tiden kunde en del privatägda köpmän neka kunder som ville byta, men så var inte fallet numera.
 

Så sagt och gjort och syster provade skon köpte vi denna. Kom till Luleå å glatt provade Mor skon. Men...den var tyvärr en storlek för stor. Men glad i hågen med försäkring från den trevliga Halmstads expeditens ord i huvudet for vi på euro sko. Men ack vad vi bedrog oss. På smedjan i Luleå var dom inte ett dugg intresserade av att ta in några skor som inte var inhandlade där och byta. Expediten, en ung snärta var snorkig och hade ett mkt trist bemötande... vart har service känslan tagit vägen?
 

Så tji fick vi. Trots mina försäkringar om att vi fått information från euro sko i Halmstad om byte så struntade hon i detta, hon menade att expediten i Halmstad for med osanning för i deras affär bytte de inte in några skor och så var dom privatägda, så dom gick inte under euro skos kedja?? Ändå heter dom euro sko! Besynnerligt, hur det kan vara.
 

Jag har skrivit till euro sko, och hoppas därifrån få en rimlig förklaring. Men skorna måste jag skicka till min syster i Halmstad och hon måste in och byta dessa.
Jag tycker det är skandal. Vart tusan tog kundservice vägen. Jag kommer aldrig mer att handla skor på den kedjan, trots Halmstads expeditens trevliga bemötande så tog Luleå expediten bort all trovärdighet om den kedjans vilja att bemöta kunden på ett service riktigt sätt.
 
 
Slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0