Skoooter tur

Lördag tog vi det lugnt. Jag hade en massage på f.m men efter lunch tog vi en tur med skotern...härligt väder och solen lyste.
 
Bilder;
 
Jag på skotern utanför oss
 
 
Det är en underbart vacker natur runtikring Arjeplog, här är några smakbitar
 
 
 
 
 
Min älskade Chanti mår för tillfället inte bra. Hon kräks och äter just nu inte blötfodret som hon annars älskar... äter knappt någonting alls. Vilket är ganska olikt henne. ska ringa veterinären och kolla imorgon, få höra vad vi ska göra. Det är ju ca 8 mil till närmaste veterinär, suck!
 
 
 
På onsdag åker jag mot kusten, sen på torsdag åker jag vidare till Göteborg där jag landar 16.30. min syster kommer antagligen och hämtar mig. på fredag är det begravning för min svägerska Lena :´(
 
Hem igen på måndag den 25:e från Luleå. Landar söndag kväll, så jag hinner inte med ngn buss förrän måndag. 
 
Systerdotter ligger på sjukhuset och hoppas sitt ben ska läka nu när hon fått gjort hudtransplantationen. Så självklart håller vi tummar och tår att allt blir bra.
 
 
 Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre, till varandra ... <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0