Slutet av månaden

Dags för räkningarna att betalas, pust. Fått en minimal lön och FK är försenad med sin utbetalning, suck!
 
Sonen vart tvungen att återbetala till FK det bostadsbidrag han fått 2011? Trots att han var in på FK och dom hjälpte honom att fylla i papprena, är inte det konstigt? Detta hände mig också. Först fick jag bostadsbidrag, sen fick jag återbetala, sen hade dom gjort fel så jag fick tillbaka pengarna igen...detta strul tog ett år!!
 
Vet FK vad dom håller på med?
 
Idag skiner solen och jag jobbar e.m. börjar 13.00 med utvecklingssamtal. Mitt första =) känns lite pirrigt. Får väl hoppas att föräldrarna ändå tycker de får information så dom blir nöjda.
 
Har återigen huvudvärk, inte så kul att tjata om detta... jag vet. Bara konstaterar faktum =(
 
Jag är iaf stolt över att jag suttit vid datorn å gjort räkningarna, siffror med huvudvärk är dock ingen "hit"
 
Nä, orkar inte skriva mer, en liten vila innan jobbet. Provade dock klänningen jag skickat efter för begravningen, å som tur var passade den. Kul. då vet jag vad jag ska ta på mig, underlättar ju alltid.
 
 
Sen får jag väl se vad vädret visar, antingen en kofta eller kavaj över axlarna och mina svarta skor.
 
Var orolig att den var för liten, men den passade. skickade efter den för någon månad sen, och jag tror ju alltid jag ska lyckas gå ner ngt kilo. men det spelar ingen roll, för i den kommer jag mig =)
 
 
Nattens dröm kommer jag dock inte ihåg, vet att jag gjorde det då jag vaknade, men skrev aldrig upp den och då poff försvann den ur minnet.
 
 
 
Mer Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre, till varandra ...<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0