Törnrosa - njä

Nä, ingen prinsessa som ligger insvept av törnbuskar men... jag sover på tok för mkt och energin till utebuskarna finns inte en tillstymmelse.
 
Både igår och i förrgår sov jag 4-5 timmar efter jobbet! Men det kan givetvis bero på att jag har en sån fruktansvärd spänningshuvudvärk tillsammans med en m-period, så jag förlorar givetvis mängder av energi.
 
Jag hoppas jag orkar ta tag i trädgården till helgen åteminstone. Fönsterna skulle också behöva putsas på utsidan... åh, alla dessa måsten
 
Idag är det torsdag och det skulle bli besök hos Fonus av syskonbarnen. Jag håller tummarna att det ska gå bra för dom, så allt känns rätt. Att dom lyssnar på varandra och tar hänsyn till olikheter och viljor.
 
Nu är det dags att åka och jobba. Får se om jag har mer energi idag?
 
Solen skiner iaf men tyvärr blåser det friska vindar ute.
 
 
 
  Mer Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre, till varandra ... <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0