Vårryck

Idag har jag först skrivit på min Novell, som jag så småningom kommer att lägga in.
 
"Mina Texter"
 
Sen har jag sytt gardiner och satt upp dessa i köket, skönt med ljust och trevligt. Blommorna är omsatta, insidan fönstret har sambon varit snäll och putsat och så nya fräscha gardiner...nu redo för vårvärmen =) Samt att sambon även greppade dammsugaren idag, hade nästan gett upp hoppet. Har svårt att dammsuga och putsa fönster med mina dåliga axlar.
 
Även gästrummet fick nya gardiner uppsatta och putsade rutor, inte illa.
Städning är bra för depressioner, ett tips. Man slipper tänka så mkt på annat tråkigt.
 
 
Nej tyvärr, har inte skaffat ett nytt köksbord ännu. Sambon håller fast vid detta =(
 
 
Kanske att det blir grillat till middag ute på altanen.
 
Ska nog neråt kusten på onsdag e.m, men jobbar först. Så jag hinner träffa syster lite, hennes värden är just nu inte så bra. Så hoppas jag vara lite stöd och Mor, som jag hör är väldigt nere pga det som händer. Inte konstigt, ingen vill att barnen dör före en själv, och ingen vill förlora en närstående. Så livet är just nu allmänt tufft.
 
Har fått ett riktigt fult blåmärke på min axel, där doktorn stack in sprutan. Gjorde j...a ont, vill jag bara tala om.
 
 
 
 
Detta är för 5 dagar sedan, nu är det ännu värre.
 
 
Lite bilder på min älskade kissar.
 
 
Jag har köpt nya skor till jobbet, å kartonger är ju alltid lite skojiga.
 
Och leker dom inte så tar de sig gärna en liten tupplur...
 
 
Mango upp och ner i kattställningen =) Så här ligger han ofta. benen i luften och krullade tassar och lite vriden i kroppen...ser sååå gött ut.
 
Chanti
 
 
Ser ut som om tänkt kliva ur, men somnat mitt i steget. huvud och tass utanför =D
 
Vi har så goa å knasiga kissar. älskar dom.
 
 
Dagens tänkvärda

"Det är en konst att se det vardagliga med nya ögon"
 
 
 Mer Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre, till varandra ... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0