Dikter... av mig

Kom så Höst

Så glider du sakta in, höstens kalla vind

Sommarens ljusblåa skratt, sakta glider iväg som en sommarskatt

Blomdoft i kvällsskymning, varma sköna nätter

byts så sakteliga ut till hösten gula skatt

sakta vaggas hösten färgskiftningar fram

och mitt fönster stänger dig snart ut och håller mig inne i värmens famn

kryper ihop under täckets värmande doft

men gläds åt skogens höstliga färgglada loft

som omfamnar mig så smått.

 

 

 

I helgen skickade vi även en cancerfondsgåva åt min sons vän som hastigt gick bort.

Christopher. E även kallad "moon"

En sista hälsning vi dig ge:

 

                                                   

 
Har redigerat namnen bara, dom var helt utskrivna på gåvobrevet.
Begravningen sker den 5 sept, och vi tänker på dig.
 
 
 
Övrigt; Jobbat idag, men känt mig trött. Ska snart ta en tidig kväll å släpa kroppen och knoppen i säng.
 
 
 
 

 Mer Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre, till varandra ... <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0