Fick ju Ny kamera

Här är lite tokroliga bilder från min nya kamera, de första bilderna, "random"
 
 
 
Detta är väl en himla bra skylt. Gav den till min sambo efter min Hallandsresa. Passar nog för många av oss <3
 
 
 
 
Fin kisse som jag köpte i Halland
 
 
 
 
Jag (bloggägaren) i ett galet glädjeskutt då son å hans Malin var hos oss.
 
 
Blombacken min
 
 
Närbild
 
 
Min födelsedagstårta 17/6
 
 
 
 
Vår svarta snygging Mango
 
 

Kylskåpskatt inköpt i Halland =)
 
 
Utsikt över den vackra utsikten i stugan då himlen kan ha de vackraste färgerna
 
 
 

Min kära son fiskar vid stugan
 
 
och sist... Svärfar i gungning.
 
 
 
 
 
Idag blev det att bjuda svärfar på middag. Vi åt grillad ryggbiff (jag kycklingfilé) stekt potatis, champinjon/kantarellsås, sallad och bröd. Det smakade mkt bra.
 
Övrigt har det tagits ganska lugnt idag. Gick barkrundan 2,5 km, lite meditation, lite datortid, lite handling å matlagning. Blir antagligen lite Tv å sen isäng =)
 
 
Dagens tänkvärda;
"Att klaga är som att sitta i en gungstol -du har något att göra men kommer ingenstans"/ Dalai Lama
 
 
 
 
 
 

 

 Be healthy, keep up, and be you. Mer Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0