Å lite ljusare

Varje dag känns lite ljusare nu, trots att snön har signat ner från skyn. Kan vara så att det bara är en känsla, att jag vet att det är mer ljus på "G" =)
 
Jag är glad och tacksam över att min älskade son fått stiga i graderna på sitt arbete, att få höra hans glada stämma (värmer så mitt modershjärta). Jag är glad och tacksam för att min Mor tycker mkt om sin lilla katt, jag hör kärlek i hennes röst, trots den busiga lilla missen =) Det har varit tufft under lång tid, och det tar på sinnet.
 
Breath your resistance away, that will cause you a gradual shift in your Vibrational point of attraction
 
Idag är jag tacksam för livet, för att ha en frisk kropp, att ha ett fint hem, att få ha en fin yoga/massage lokal, att känna kärlek, värme, att kunna le på insidan, att ha ett jobb, få träffa många barn, få mat i magen och känna värme i mitt hjärta.
 
Åh, vad har hänt... Ingenting mer än att jag blev överväldigad av tacksamhet över de små ting som finns i livet.
 
 
Kampen mellan Logiken och känslan och det som ryms där emellan innan polletten trillar nerFunderar, finns där. Lixom svaren som komma skall.
 
 
Dagens tänkvärda från Nalle Puh
När man är en björn med en mycket liten hjärna och tänker ut saker, upptäcker man att en idé som verkade vara riktigt idéaktig inne i hjärnan, är annorlunda när den kommer ut i det fria och andra människor ser på.
Källa: Nalle Puh
 
 
 
 
 
 
 
 Be healthy, keep up, and be you. Mer Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0