LÄSSUGEN?

 
Under helgen har jag nu plitat ner två nya kapitel på min roman "Life bites"
kap. 16-17 går nu att läsa under "Mina texter" här på vänster sida i min blogg... då du besöker sidan.
Kap 17 är aningen rått, så bli inte förskräckta.
 
 
 
 
 
Har du inget läst, så går det bra att börja från början med kap. 1 Life bites.
 
Övrigt idag så har jag yogat, tvättat och ätit sparsamt. Nya året och nya livet startade idag måndag 6 jan.
 
Hur går det för dig, några nyårslöften att försöka förändra din vardag med?
 
Som du säkert sett så finns det nu ett inlagt yogapass, som du kan köra hemma. Hitta dig en egen vrå, tänd gärna ett levande ljus, tona in och kör passet. Avsluta gärna med en meditation, för att balansera tankar och känslor med.
 
Praktisera kärlek ända tills du kommer ihåg att du är älskad för den du är.
 
 
 
 
 

 Mer Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre, till varandra ... <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0