My summer pics- do enjoy

Ska lägga upp lite bilder.
 
Börjar med en höjdare, drink i motljus å härliga jordgubbar...mums mys.
 

dopp i älven...

Inte så kul botten, men roligt att stänka vatten å känna att man lever livet.
 
 
 
 
Inte lätt att få ihop kryckor å ben på en smal brygga
 
 
 
 
 
Här divideras det fiske å tillvägagångsätt, förklaras med hela handen =)
 
 
 
Ett härligt sommardopp i vårt härliga badspa i stugan =D kan inte bli bättre utsikt till badandet än detta.
 
 
 
Flug Fiskare ute vid bortre udden
 
 
 
Knipfamiljen på spegelblankt vatten med skogen i bakgrunden, hur fint som helst har dom det.
 
 
 
22.35 och ljuset är så otroligt fantastiskt i stugan...paradiset helt enkelt.
 
 
 
Idag torsdag har det återigen varit en underbar sommardag. +26 i skuggan. Haft massage på f.m och sen cyklade jag till stugan med en liten matsäck packad. Svärfar var där och vi njöt av solen å värmen.
 
Jag badade i vårt fina piffiga badkar, rätt kallt var det men skönt i värmen. Svärfar badade han också och även han tyckte det var ganska kyligt =) Torkade mig på bryggan i solstolen, så gött!
 
Grillade kycklingburgare till lunch, hade med mig te och dryck och njöt hela dagen. vid 16 cyklade jag så hemåt igen. gubben var hemkommen efter jobbet och jag gick å la mig en stund pga huvudvärk.
 
Svärfar kom sen vid 19 å sambon hjälpte honom med visum då han har tänkt åka till Ryssland i höst. VEM vill dit?? ja,ja... tokigt.
 
 
Några fler bilder från Luleå visiten också.
 
Först Mors ögonsten Kurre =D
 
 
Ser nog ngt i fjärran =)
 
 
Han är så tjusig, fina Kurre
 
På besök kom även Fredrik med sina två busungar =)
 
 
 Den orädde bustrollet Lion på väg i rutchkakan (väldigt lik sin far då han var liten)
 
 
Storebror Kid åker också, så det bara ryker i rumpan...ingen rädder för stickor här.
 
 
Nu sovdags...
Hoppas Linda snart återkommer till Arjeplog, blir så glad att ha henne här.
 
 
 
 
 
 
Be healthy, keep up, and be you. Mer Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0