Trädgårdsarbete

Igår lördag tog jag så tag i mitt trädgårdsprojekt. Började ju förra sommaren att planera och skissa lite på hur jag ville ha det. Samt att vi gärna ville ha egna jordgubbar igen. Jag är inte så förtjust i jordgubbarna på affären, men dom man får hemma i trädgården brukar vara speciellt goa.
 
Så här såg det då ut i fjol.
 
 
 
 
 
 
 
Och i år började det så här.
 
 
 
och så här...
 
 
 
 
Tycker det blev bra, så jag är nöjd med mitt trädgårdsprojekt.
 
 
 
 
Gillar min yogande groda i fågekbadet =)
 
 
 
 
Sen blir det att måla friggeboden och kitta om och måla fönster. i Stugan gjorde jag iordning stocken och satte där som vi brukar enbart Marguritas. (prästkragar)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Be healthy, keep up, and be you. Mer Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0