pics, katter är underbara

Jag har ju utlovat lite bilder, men inser att bilderna jag tagit inte är bra kvalitet. Vet inte om jag bara blir sämre och sämre på att ta bilder, men jag önskar dom var bättre. Så lite amatör ich bilder på kissar...
 
min Mors underbara lilla kisse, Kurre
 
 
Mor med Kurre (hon vill ju helst slippa vara med på bild)
 
 Kurre, En liten apportör. Sjukt söt då han bar omkring sin kattleksak.
 
 
 Min vackra Chanti, läser tidningen
Det är svårt att inte ta bilder på henne med röda ögon. undrar vad det beror på? Ständigt tycker jag hennes ögon blir röda, hon som har så vackra blå kattögon.
 
 
Å så prinsen 
 
 
 
Jag blev blixtförälskad i denna katt, Charlie som min systerson J hade fått.
Sjukt mysig kisse.
 
 
Jag sa till honom (J.B) att skulle ha göra sig av med katten, av ngn anledning hade jag första tjing. Men... min syster ringde, och då hon hörde om detta ville hon som hans Mor ha första tjing...Så katten lär iaf inte bli utan hem om det skulle knipa.
Så vacker, kelig och underbar personlighet. Han har allt en kisse ska ha, samt stor så man fick famnen full av mysig härlig kisse.
 
 
 
Och från kissar till två jättegoa små pojkar.
 
Lion (lilla) Kid (äldre) Var till Mor och hälsade på.
Fina härliga ungar min systerson Fredrik har.
 
 
Fick ge dom lite paket, då jag inte träffat dom vid jul. Hade sparat dom, roligare att få ge då man träffas.
Dom fick dinosariefigurer, stapelbara små lådor och böcker samt klossar och vantar.
 
 
Min kisse var trött efter tre dagar av att hålla reda på den där lilla Kurre, eftersom hon inte hör behöver hon ju ha koll med ögonen. Till slut däckade hon i fotöljen, mitt lilla hjärta.
 
 
 
Idag skiner solen över Arjeplog och det droppar från taket. På tok för tidigt.
Snörvlandet fortsätter och jag är hemma även idag från jobbet.
Jag hoppas hinna bli så pass pigg till söndag iaf, så jag hinner en sväng på marknaden.
 
 
 
 
 
 Be healthy, keep up, and be you. Mer Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0