Running time

Förlåt, ni som faktiskt tittar in till mig. Tycker att tiden inte riktigt räcker till för att berätta för er om livet runtikring mig.
Jag känner en frustration över mkt just nu, men kan dock inte gå in på några detaljer kring detta. Men det upptar mina tankar väldigt mkt.
 
Vi har haft en period av regn, vilket medfört att snön smälte och vi lixom gick tillbaka till mer höst utanför fönstret. Iof tyckte jag snön kom väl tidigt... men å andra sidan är det väl så här varje år.
 
Igår hade jag en föreläsning om yoga, och visade lite yoga på stol för ett litet gäng krutgummor här i Arjeplog. Det mottogs väl och flera undrade om jag ingen kurs skulle ha. Svarade att så var tanken, men tyvärr hade jag inte fått nog med anmälningar då jag skulle starta upp 23 okt.
 
Men nu var dom sugna, tyckte yogan jag visade var super bra och var taggade att fortsätta. Så jag sa att dom skulle höra av sig till vuxenskolan =) Kanske att vi kunde starta någon grupp?
 
Har dock fått operationstid 27 nov, så det finns inte så många veckor att spela på.
 
Nu är det höstlov för barnen. Vi hade en toppen dag igår, för vi var få barn och vi gick på Bio. Skoj.
 
Ha det bäst därute.
 
 
Be healthy, keep up, and be you. Mer Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre
 
 

Kommentarer
Postat av: Tittut

Hoppas att det ordnar sig, med det som trycker dig just nu. Känn ingen press, blogga när du har tid och lust. KRAM

2014-10-30 @ 17:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0