Lite nytt + det jobbiga

GRATTIS till livet
 
 
Ett litet knyte, lilla Amanda min brorsons senaste tillskott
 
 
Å detta är storebror Elliot som diskuterar livet med pappa Daniel som har klantat till det med sin hand.
  
 
 
 
 Livet händer runt ikring oss...
 
 
Nu är det bara att inse, mörkret hinner ifatt oss. Ute är det nu mörkt och våra ljusa nätter är över och förbi.
Sambon var i skeå på kurs, och hade köpt blomjord åt mig. plus en ny radio till köket, så jag kan höra Rix genom nätet å slippa höra finska program vareviga middag runt 17.00
Underbart, vad man kan sakna saker som jag förr tog för given.. radioprogram (e det I-lands problem?)
 
Jobbat, men känner hur en förkylning håller på att slå rot i halsen...uch. Ska yoga mot detta. Får se om jag lyckas eller om det hunnit sätta sig.
 
Sonens vän fick fly sin lägenhet, någon galning hade återigen tänt på vinden/förråden på Hertsön i Luleå. Är glad att sonen inte blev utsatt. Vännen sover dock hos min son, så länge.
 
"Natten mot tisdag började det brinna i ett bostadshus på Utterstigen i Hertsön. Branden startade på vinden vilket påminner mycket om tidigare bränder på Hertsön och polisen kommer att upprätta en anmälan om grov mordbrand.

Polisen misstänker att det branden anlagts av samma person som misstänks för flera liknande bränder.

- Ja, det har ju hänt flera liknande grejer men det är såklart lite för tidigt att säga, säger Tomas Schäufele.

Det brann fortfarande i fastigheten på tisdagsmorgonen och räddningstjänsten arbetade vidare.

Detta är femte branden. Man får börja ha resväskan redo på natten, säger en av de boende som vill vara anonym."

Ur Norrbottens kuriren

 
Varför hittas inte denna person /personer som gör detta? Varför har vi poliser, då dom inte får fast denna pyroman? Är det ingen som ser ngt? Suck!
 
 
 
Be healthy, keep up, and be you. Mer Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0