Fredagsmys

Veckan slut vilket känns bra. Haft en huvudvärk i flera dagar som pyr i bakhuvudet =( Sorg, mest troligt och en viss stress... som jag skrivit om.
 
Men idag cyklade jag hem och vi gjorde Tacos till middag jag å sambon.
 
Sen soffhäng å hoppas på vinst för Martin... å JA, Han vann!! Det känns skönt.
 
Lånat bilden från aftonbladet.
 
 
Jag tror att människor gillade Martin pga hans jordnära framträdande under hela resan. Naturlig, inte så mkt styling (även om en klippning inte skadat) Men så där skön i sin storhet.
En riktigt härlig sångröst med bredd och djup.
 
 
Men ni som känner mig, vet att jag inte sviker den Idol jag haft längst.
Ja precis, Jay Smith Idol 2010
 
Sångaren Jay Smith slog igenom 2010 när han vann TV4:s talangjakt "Idol".  Nu är han iaf aktuell med den nya singel God Damn You. Men hans liv har inte varit en dans på rosor utan kantats av drogproblem. Och resan tillbaka har varit tuff.
 
 
Är glad att Peter Jihde tycker som jag, bästa pipan (röst) i hela Idol, någonsin.
Han spelar låten som han spelade i Idol 2014 sedan. synd att han inte var med i år igen. :-(
 
 
I helgen ska jag försöka ta mig i kragen å plocka fram lite mer julpynt.
Saknar dock min vita ullboll väldigt mkt =´(
lite trögt går väl livet vidare...trots allt  
 
 
 
 Be healthy, keep up, and be youMer Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0