Million...

En ständig huvudvärk hemsöker mig. Vet att jag behöver koppla av, men tiden finns inte.
 
Kylan är här, och den kom hastigt. Men de lovar visst mildare, så jag får väl se tempen imorgon då.
 
I fredags hade jag barnbarnet hos mig, hon är så underbar den lilla. Märks dock att hon har humör redan i sin lilla kropp =)
Vi badade och mös i fredags och hon sov gott fredag till lördag.
Hon sov mkt överhuvudtaget, så på ngt sätt känns det bra att hon sover så bra.
 
Jag fick ju hem mitt album på min älskade Chanti, dvs den fotobok som jag har gjort till minne av min fina kisse.
Sambon sa då den kom, öppna inte, du börjar bara gråta. Självklart öppnade och bläddrade jag i boken med tårarna rinnande igen. Men jag älskade min katt så mycket, saknar henne så.
 

Även förstoringarna från höstfotograferingen har kommit, de blev jättefina =)
Men på Nemis bild var det några små repor, så jag ska undersöka om vi kan få ner priset eller om de skickar en ny?
 
Tiden lackas mot Jul, men iår är det en tung jul. Visst försöker jag pynta lite och innan jul är väl det som bör finnas på plats, framme hoppas jag.
 
Kanske kommer systerdotter även i år om allt runt ikring hälsan och mediciner fungerar.
Det känns bra =D
 
Mycket funderingar virvlar runt i huvudet efter min läggning av tarot korten. Men jag känner mig både gammal, trött och rädslorna finns där tungt i ryggsäcken för att kunna ta tag i frågan jag ställde. Jag ska vinna pengar, säger universum. Så det underlättar ju om man ska förändra ngt.
Miljoner är det visst tal om =) Blir väldans bra när de ramlar ner i mitt knä.
 
Genast börjar tankarna om att göra en drömkarta på mina önskningar.
 
 
 
Här finns modellen med två små lägenheter passar för generationsboende. Kan bli en kompakt villa enfamiljsversion. Husstilen anknyter väl till den nordiska byggnadsstilen.
 
eller radhus så båda familjerna har s.k bottenvåning, men ändå eget och de sitter ihop.
 
Ja, miljonerna ska användas väl Universum, jag lovar.
 
Har inte ännu fått svar på min operation av axeln som ska göras, måste visst ansöka om förlängning av sjukskrivningen också. hmmm.
 
 
 
 
  Be healthy, keep up, and be youMer Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0