Ångest

Huvudet bultade och svetten pärlade i pannan, olusten var ett faktum, ja, nu har jag börjat jobba igen efter den gråa, kyliga sommarsemestern. ok, det gredde till sig då jag väl var på plats =) Men Egentligen borde man få en extra betald semestervecka då vädret varit så dåligt som denna sommar... eller?
Att sen börja jobba igen utan att ens sovit en natt i stugan pga. kyla!!
Nä, blommorna ser lessna ut, jordgubbarna lyser med sin frånvaro och t.om solen är deppig.
 
Men jag är nu halvtidssjukskriven igen, nu blir det väntan på en magnetröntgen. Så jag får ta det lugnt.
Nu under sommaren är avdelningarna hopslagna då det inte är så mkt barn.
 
Igår då jag var till ortopeden följde "barnen" samt barnbarnet med, och jag tror det var varmaste dagen på semestern, puh. (typiskt, då vi kunnat njuta lite sol i stugan istället)
 
Nemi tyckte denna dagsutflykt var lite jobbig och var inte sitt vanliga glada jag. Men det var varmt för henne och ovant att inte vara hemma och mysa i den välkända vardagen. Tror pappa hennes blev lite stressad av att vara med ett litet barn på utflykt. Det är ngt helt annat än att vara hemma =) men nyttigt att prova på att vara utanför lägenhetens väggar. Själv tyckte jag iaf att det gick riktigt bra, men jag är å andra sidan ngt mer van vid barn och ljud =D
 
 
Vi fick då gjort det mesta vi skulle. + lite till lillan, mamma M hittade ett par supersötahängselshorts i rosa och en klänning med ugglor. Den kan hon säkert använda flera ggr, då den hade lång ärm.
 
 
Jag hittade mig en tunn regnjacka på Intersport om/när jag ska ut och gå. =) toppen.
 
 
hemma...
Vi fick färdigt ramen runt balkongen till kattnätet, innan jag började jobba och det blev verkligen bra med en planka och konsoller i räckets höjd så Tyke kan promenera fram och åter för att titta ut.
 
 
 
 
Blev utmärkt, bättre än det vi satte upp i Luleå.
 
 
 
 

 Be healthy, keep up, and be youMer Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0