Bad

Idag var sonen på BB och hade fått bada lilla Nemi. Imorgon tisdag ska de få åka hem, ganska så tidigt kan jag tycka, då man vid tredje dagen kan känna av en mindre depression som nybliven mamma. Hoppas det ändå går bra.
 
 
 
 
 

Övrigt är det svårt att få svar på sånt som är viktigt, vilket känns ganska oroande.
Vi får se hur det går.
 
Solen sken idag men hade slut luft i mina cykeldäck och fick ta bilen. =(
Det blåste kraftigt också, så latmasken vart ju glad inombords.
 
Fick ett brev om celldonation, vilket jag svarade på och de skickar ett paket för att jag då får lämna prover, ifall de andra inte skulle matcha.
Då det gäller sånt sätter man annat åt sidan.
 
 
 

Be healthy, keep up, and be youMer Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0