Tyvärr kungen

HMK Carl XVI Gustaf är en av gästerna vid firande av Silvermuseets 50-årsjubileum den 16 oktober. Och tyvärr så är jag inte hemma just då.
 
Vår vikinga konung.
Så Konungen får klara sig utan mitt celebra sällskap =) sorry.
 
Jag kommer att vara frånvarande, men återvänder hit igen den 19 oktober, tror jag.
 
Vart jag ska? Jo, syrran fyller 60 år och mer tänker jag inte avslöja.
 
Kommer sakna mitt lilltroll Nemi oerhört mkt. Så idag tog jag henne från 15.00-18.00 trots att jag har jättemkt på agendan. Men klarar mig inte annars.
 
Svärfar är nu tillbaka i byn, så då är det under kontroll.
 
Ni får leva å må utan mina sporadiska inlägg. sambon får vara kattvakt åt husdjuren och jag hoppas allt löper på som det ska utan min närvaro.
 
 
mysungen, Nemi
 
 
 
 
Be healthy, keep up, and be youMer Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0