Inte mycket... men lite

Fredag, äntligen.
En tuff vecka, då alla våra barn har varit både trötta och gnälliga. Kanske beror det på det mkt gråa trista vädret med allt regn. Även om vi är ute, så är grått och trist väder en humör sänkning.
 
 
 
Dags att börja plocka in ute möblerna från stugan och hemma, för att förbereda vinterns ankomst. Det känns inte heller jättekul, utan tynger ner humöret.
Sommaren som skulle fylla på livsgnistan och ge energi var alltför torftig och ingen direkt sommar att skryta om.
 
Blir troligen en mkt tung och lååång vinter.
 
Helgen blir iaf att försöka städa ihop utegrejorna, mer orkar vi väl inte.
 
Får träffa lilla Nemi, ljuspunkten i livet just nu =)
 
 
Har jag tur får jag mitt sminkpaket idag =) håller tummarna.
 
 
Önskar er alla en trevlig helg! Får väl tända lite ljus och mysa framför någon bra film i helgen.
 
 
Blir väl lite kattmys också.
 

Tränar plankan, nu 3x 50 sek och benlyft 3x50 sek
 
 
Så även om inte jag blir av med vikt så kanske jag kan tajta till valkarna ngt =)
Något måste ju göras.
 
 
 
 
  Be healthy, keep up, and be youMer Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre

Kommentarer
Postat av: emmish

fiina katter =)
ha en bra dag

Svar: Tackar. super mysiga små liv om dock väldigt olika och egna =)tack för besöket!/E
Eva

2015-09-25 @ 12:56:18
URL: http://nouw.com/lillemmish
Postat av: Ida Nilsson

Nej, nu ska vi inte vara negativa. Det finns massa mysiga stunder med hösten! Kan det inte vara fint väder utomhus, gör det extra mysigt inomhus! :)

Svar: Självklart är det så. Det känns bara lite vemodigt att hösten också snart är till ända och vintern redan är åter. Men älskar levande ljus och mysa under en skön filt i soffhörnet med barnbarn eller en kisse som värmer mot benen.Ha det gott, å tack för visiten./E
Eva

2015-09-25 @ 14:36:31
URL: http://idacnilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0