Jul Snäll

Söndag. Steg upp 08.40 =) gick upp kokade vatten och gav två små hungriga monster sin mat =) ja, iaf mina fina katter Mango & Chanti fick mat. Sen lite meditation. Började sen läsa en bok tills gubben steg upp 11.45!! mmm, jag vet! Men han försvarade sig med att han var upp kl.07.00 & gjorde ett jobb på datorn (ca 10-15 min) vilket tydligen tog musten ur stackarn. Men, vi väljer väl själva vad vi vill göra med vår tid här i livet =) Han åkte sen iväg till garaget på jobbet igen. Själv tänkte jag vara extra julsnäll i år och ge min älsta bror en julklapp som jag vet att han gärna vill ha. Han tycker inte om Jul, men det har sina anledningar. Så därför tänkte jag glädja honom, jul eller ej med en klapp. Skrev honom även en dikt, som jag hoppas han uppskattar =) Så nu har jag gjort ngt jag inte brukar för att jag vill glädja honom. Vi har inte längre så mkt kontakt, men han finns ju ändå i mina tankar. Sitter för övrigt och lyssnar på skön musik, Jolin och lite julmusik. Sen hårtoning och senare middag.

Ljus, värme, kram & Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0