silverhatten, Arjeplog

Steg upp vid 08.00 idag, trööött. men jag skulle åka å äta Lunch med Mickes föräldrar på silverhatten idag kl. 11.00 och behövde komma mig upp i tid.

Dom kom vid 11.00 och vi var upp å åt. Dagens lunch var pasta buffé med champinjon/broccolisås, kyckling i tomatsås samt bolognese sås (köttfärs) samt att dom hade en jättestor buffé med sallad.

 

Vi åt oss mätta och jag blev bjuden =) Jag passade även på att lämna lite yoga reklam i receptionen. Sen åkte vi sväng runt byn innan dom lämnade av mig hemma.

Skottade snö idag, hade kommit 2-3 cm och lika bra att ta det direkt. Micke skulle iväg på jobb och trodde inte att han skulle vara hemma förrän 22.00 ikväll =( i övrigt har inte dagen innehålligt så mkt.

kissarna mår bra och kvällen blir antagligen framför tv;n.



Hotell Silverhatten

 

 

Mer Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre, till varandra ... <3
Trackback
RSS 2.0