debut

Japp, idag vaknade jag före väckaren, ställt den på 08.30 (sovmorgon) men vaknade 08.20 =) av att katterna väckte mig, hungriga små liv. Steg upp efter en stunds kelande med dom. Då var det bara att traska raka vägen till köket & öppna lite mat och fylla på i matskålarna. Mums. Kokade lite vatten och tog det med mig för dagens yoga. Jag yogade/mediterade en timme, tog en macka som frukost och klädde mig och gick till badhuset...Så det var dagen baddebut här i Arjeplog. Motionsim 1000 meter. Skönt. Införskaffade även ett par simglasögon för 60 kr, som var riktigt ok. Men märkerna efter dom har suttigt kvar runt ögonen länge =9 ser ut som en uggla. Nackdelen med Arjeplogs badhus är att dom har omklädningsrummen gemensamt med sporthallen och idag hade dom innebandymatch för flickor i 10 års åldern, ett himla liv, jagande och smällande i dörrarna, suck! Bastun var inte varm heller så det blev inget med det heller. Så efter en mkt behaglig simrunda vart avslutningen desto mer stressfylld. Men känns bra att ha yogat och simmat före kl 12.00 =) 14.30 ska vi till svärfar och äta surströmming ihop. Gott!
Ljus, värme, kram & Hej!

 Badhus

Arjeplog


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0