konst...igt

Idag "försov" jag yogan. Började 07.30 och vaknade inte förrän 06.40 dvs 1 tim yoga skulle inte hinnas med. Suck! Men får väl vara glad att det inte händer speciellt ofta.

Gubben har åkt till skeå, jag saknar honom.

Har jobbat, och vi har tema måla på jobbet. En känd konstnär är på besök hela veckan, barnen ska få måla och på fredag blir det venissage.
Personalen får oxå prova, men vet inte om jag orkar? Skulle vara imorgon 18-21 och jag börjar jobba 06.15 så då får jag INTE försova mig.
Vill ju inte heller lämna kissarna ensam så länge. Får se när gubben återvänder, han kanske tycker om att njuta tv & ha lite egen tid. så jag/vi känner väl efter imorgon =)

Idag var det områdesmöte, jag hade sittande yoga, och jag tror ändå att dom fick en upplevelse av hur det kan kännas. Hoppas jag.
Sen var det andra frågor och jag var hemma runt 19.50 å har sett lite tv sen dess, samt pratat med mor om ev. lägenhet. Jag har iaf bokat henne på en 2;a på bv. För det vill hon helst ha.

Nu sovdags, tidig morgon imorrn.

Natti natti, ljus, värme, Kram & tjingeling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0