1 maj -11

Kärlek är när kommunikationen fungerar och balansen återställs efter ett inferno av kaos.

Skönt.

Jag känner mig mer positiv idag, trots att jag egentligen inte vet ngt om utgången. Känslan över att balansen är mer "stabil" infinner sig.

Solen skiner utanför fönstret, gårdagen slutade med ett besök hos grannen tillsammans med gubben.
Fick iaf se en falnande majbrasa och fyrverkeri i luften. Trevligt sällskap, skön avslutning och en positiv morgon/f.m

Förändringen är oundviklig men inte alltid till ngt sämre, i detta fall kanske ngt riktigt positivt.

Grillade med gubben i stugan och förändringens vind smekte kinden.

Imorgon åter till arbetet, ska ha sittande yoga på områdesmötet, trevligt.

Ljus, värme, Kram & Tjingeling

Systerdotter; -Tänker på dig min vän, stilla funderar vad som sker då du så mkt får uppleva. Jag hoppas du snart är bättre igen. Pratat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0