tugas akhir pekan

Rubriken är på indonesiska... =)
Vädret var kanonfint imorse, hade gärna tatt på mig gympadojjorna å gått med stavar idag. Men nä, har ju den där jäkla menisken...men gissa, det är på väg att bli jättebra, så snart så.
Nu däremot är det mörkare, solen försvann för typ en timme sedan...suck!

Å vad roar jag mig med idag då. Hm, jo jag packar lite grejjer, dötrist. Jag fastnar alltid i lite pappers rens, å det är så trist så jag dör. Men tre kartonger har jag iaf packat, pratat med son å chefen ringde å frågade om jag levde el så. Gubben är å försöker byta damasker i bilen, han ringde oxå och var frustrerad över att det inte ville. Stackarn. Han var på jobbet ända till 19.30 igår, jag gjorde hempizza & vi käkade detta i vardagsrummet. Han var helnöjd, tyckte pizzan var jättegod =) bra. Men moloken över detta med bilen som inte riktigt går som han vill.

Mor har varit på Arcus loppis med syster idag. Systerdotter står där å säljer grejjer, stackarn. Pust. Men det är ju alltid skönt att få rensa.
Jag har beställt lite material till jobbet, för att ungarna ska röra sig. Vi har nämligen tillgång till en lokal en bit bort, där ska vi ha lite gymnastik, vilket ju jag gillar. Chefen godkände beställningen, gött!

Nä, dags att fortsätta packa, ska nog ta nåt annat än trista papper nu.

Vi har föressten en jättestor tjädertupp som flyttat in i bostadsområdet, berättade om detta för någon dag sedan. Så här stilig e han. Han går undan om man kommer för nära, men det är nog läge att respektera hans revir, man vet aldrig med tuppa... he,he



Ljus, värme, Kram & Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Marianne

Hej Eva. Vill gärna komma i kontakt med dig, men hittar inga kontaktuppgifter på den här sidan.

Skicka gärna ett mejl.

Vänliga hälsningar Marianne, Arjeplognytt

2011-11-05 @ 08:43:55
Postat av: Eva

Hej Marianne! Visst, jag har nu mailat dig!

2011-11-06 @ 12:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0