Respektlösa skor!

Jag loggade in på msn och den dagen fanns det en bild från deras mode & skönhet om osmakliga skor. Det var så frånstötande att bilden satt kvar i huvudet. Jag tänkte men HUR osmakligt får det bli.
Jag skulle inte tex vilja göra tofflor/skor som såg ut exakt som mina katter. Tanken att bara stoppa in fötterna i såna får mig att rysa. Iaf tittade ag vidare och hittade fler osmakliga skor, urk. Men givetvis delar jag med mig bildmässigt till er som läser här =) Ni hittar dom givetvis på Msn sajten  mode & skönhet oxå. Jag plockade bara ut de som väckte anstöt i mig.



Den här bilden var de jag såg häromdagen, och den satt på näthinnan. Jag kunde lixom inte förstå hur man kunde göra såna här skor.
det fanns fler... som häst skor



Och även den sista bilden var obehaglig... hm... och människans fot



Inga av dessa skulle jag vilja stoppa fötterna i, skulle du?


Övrigt idag så har vi samma kyla fortfarande, vilket innebär en innedag. Ingen flytt blir det utan jag ska försöka städa lite och har jag tur hjälper sambon till.

Ibland önskar jag att som kvinna att jag kunde tänka som en man. Det han tycker är det viktigaste, bara man gjort det så är inte resten så noga... men som kvinna finns det mer än bara vissa punkter som jag tycker är jätteviktiga att städa. Så, ibland önskar jag livet i hjärnan var lättare lixom en mans tankar.

Ljus, värme, kram & Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Linda

Fyy så vidrigt smaklöst!! Hittar inte ord!

2012-02-04 @ 16:48:48
URL: http://hursjuktkandetbli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0