Zumba

Zumba ikväll onsdag =)
Vad är detta för ngt "zumba"??
Zumba kombinerar ren energi med banbrytande rörelser och ljud och tar dig på en oförglömlig, spännande resa mot en hälsosam och lycklig livsstil! Låter väl helt underbart och Zumba är fullmatad med glödheta danssteg, pulserande latinska och internationella rytmer och hårda core-program. Zumba är alltså en uppiggande dans fitness-fest som får dig att dansa, rocka och skaka dig smått lyrisk =)

Mitt komplement då det gäller kondition till yogan är definitivt min nuvunna kärlek till Zumba. Visst, jag klarar inte alls koregrafin till 100% men man rör sig hela tiden för rytmerna i musiken får dig att inte vilja sitta stilla.

Så ikväll är det dejt med min nya kärlek; Zumban ( I Arjeplog är zumban på Medan kl: 18.00 på onsdagar)

Ljus, värme, kram & tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0