Vardagen knackar åter på

Morrn! Idag är det då dags att återgå till vardagen och börja jobba igen.
Sambon låg ju jättelänge igår f.m och ville inte kliva upp, så inatt vart det jättesvårt för honom att sova... så han har varit upp å ner ur sängen otaliga gånger. Jag som då steg upp 08.00 igår, gjorde yogapasset jag berättade för er här, har sovit gott med viss störning av sambons vandrande.
Jag har dock lite träningsvärk bakom låren idag efter det nya passet. =D Men det känns bara bra, då vet jag att det tagit där det ska.
 
Igår var det en lugn dag med lite av vardagsbestyren som man måste ta tag i. Jag gjorde även lite utbildningsuppgifter som ska vara klara till den 14e. Bra att jag tog tag i detta, upptäckte att jag måste leta fram lite data. Så för en gångs skull är jag inte ute i sista minuten. Bra gjort av mig =D
Middagen bestod av rester och sen blev det lite Tv. Vi såg dock det sista avsnittet av trollkaren Merlin. Säson 5 avsnitt 13 var tydligen det sista de gjort, snyft. En bra serie, för mig som gillar fantasy.
 
Kissarna är morgonbusiga =) Dom är nog både glada och ivriga att vardagen är tillbaka. Dom sover ju oftast då vi jobbar, men när vi är lediga stör vi deras sömnrytme oxå. Dom är ju mer på benen då vi är hemma och lediga.
 
Så, nu är meditationen gjord (idag yogar jag då jag kommer hem) frukosten uppäten, teet urdrucket och tandborstningen klar. Bara att hoppa på cyckeln och trampa iväg till jobbet och de nya barnen =)
 
Önskar er en fin dag på det nya året.
 
 
Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre och till varandra...kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0