En Resumé

Helgens yoga på medan var trevlig, det blev 8 som jag ej träffat förr som kom för att prova på. =)
Kändes bra, det är ju alltid lite oroligt att ingen ska dyka upp.
 
En av de som kom, vet jag inte riktigt varför hon var där. Kanske som stöd för att vännen hennes ville prova på. Sj satt hon bara där på sin matta och gjorde ingenting?
Det förvånade mig att man inte ens provar då man ändå är i lokalen. Detta drog ner glädjen något för mig, men hoppas som sagt att det var hennes egna val och inte mig som ledare. Eller så var det både och?
 
Söndag och farsdag blev desto stressigare. Städade, bakade chokladkaka, vispade grädde och tog fram hallon. Gjorde potatisgratäng, gjorde fläskfilérulle med skinka och gorgonzola inrullad. Samma med min kycklingfilé, med kalkonskinka och gorgonzola.
En gorgonzolasås och hastigt frästa grönsaker till och det smakade mkt bra, vi bjöd ju svärfar =) blev inga presenter.
 
Fikade efter maten och sambons son kom och fikade också, så kvällen drog ut på tiden, men var trevlig.
 
Ny vecka och jobb.
Idag var jag på solen och rörelsen gick superbra, som den brukar göra =) Dom e så goa, ungarna. Men där solen är just nu, lokalerna är för mig obegripligt trista. Det känns rörigt och oorganiserat. Men tydligen är lokalfrågan svår i Kommunen. Finns inga bra lokaler, uch.
Jag längtar hem efter lunchen är klar... skulle inte vilja jobba där hela veckorna.
 
ONSDAG 12 Nov fyller sonen 28 år
 
 
 
 
 
 
HIPP HIPP HURRA, jag åker dit på fredag. Ska förbi systerdotter också som åter är inlagd på sjukhuset, stackarn.
Känner mig riktigt arg på sjukvården just nu.=/
 
 
 
 
 
 
 
 Be healthy, keep up, and be you. Mer Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0