Äntligen, det bidde en Neami +

Det BLEV en tjej, Jippi. Hurra, hurra, hurra. Flickan kom till världen kl. 04.21 inatt (halkade på nationaldags snöret)
 
 
 
 
 
 
Vikt och längd vet jag ännu inte, men flickan är frisk och verkar ha kraft i sina små lungor.
Hade jag kunnat min egen telefon, hade ni även fått en bild. Fick nämligen en på mms, men vet inte hur jag sparar den, suck. Denna teknik. På min gamla Nokia gick sånt så lätt.
 
Flickan är SÅ fin och ska heta Nemi rätt och slätt Naemistavas namnet som finns i almanackan.
 
Pappa Robert har ju namnsdag idag och det blev ju näst efter nationaldagen ändå väldigt bra.
Välkommen Naemi till värden!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 UPPDATERING:
Lyckades skicka bilden från telefonen till min dator, då den inte gick spara. Så här kommer första bilden på den lilla. redigerat lite så Malin inte blir generad =)
 
Nemis första bröstmjölk 2 tim "gammal"  =)
 
 
 Vikt 3500 gr och längd 50 cm =) blir kanske en lång tjej som Mor sin.
 
 
 

Be healthy, keep up, and be youMer Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre 


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Stort grattis farmor till den lilla sötnosen! Och tusen tack för blommorna! Kramar

Svar: Tackar. Grattis till er också, än en gång.Kram, kram
Eva

2015-06-10 @ 12:32:45
URL: http://alexandrabruhn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0