Baby booster bilder

Igår var jag lite seg fortfarande, men var en sväng till stugan.
Mellan 17.50-19.00 hade vi strömavbrott, mitt i det jag skulle titta på DD =( så syrran fick messa mig DD resultatet. typiskt. Det var kolsvart över hela samhället och det var nog varierande tider som alla fick strömmen åter. Blev levande ljus i hela huset, mysigt iof och ljudbok i öronen =)
 
 
Men idag kände jag mig pigg och på banan igen, skönt.
Steg upp 07.30 och gjorde yoga samt plankan å benlyft som jag nu hållit på med sen 3 sept.
 
Sen blev det smoothies till frukost och sen satte jag igång att göra gryta. Enkel köttgryta till sambon då jag snart ska ner till kusten då syster fyller 60 år.
 
Uch vad kött luktar pyton, när det är rått och jag måste hantera det. =( blä. Men, jag skar det i grytbitar, brynte och gjorde grytan klar. Så nu har sambon matbackar för en vecka. Rätt skönt att det finns mat klart. Är ju inte alltid man är sugen under veckan att laga storkok, ibland är man ju bara sugen på en härlig sallad. =)
 
Iaf pep jag sonen och undrade om jag fick rå om tösen idag, mitt barnbarn och min ögonsten. Det fick jag.
Handlade på vägen dit, för även de skulle laga gryta idag, lånade lite soya av mig.
 
Hämtade så tösabiten och vi gick vauka svängen på 1,5 timme. Hon sov 30 min av tiden, inte mkt. Men jollrar och ljuder för fullt nu.
 
Så nu förärar jag alla mina följare med några sötnöts bilder av min älskling Nemi, nu 4 månader.
 
Hemma
 

 
Ute
 
 
 
Höst
 
 
Tre svanar flög över oss, fastnade dock inte på bild i mobilen... så himlen blev ensam på bild
 
 
 
Min nya hårfärg, sen jag var hos frissan. askblond
 

Detta är dock inte mitt hår, bara färgen till höger som stämmer överens.
 
Avslutar med en till Nemi bild.
 
 
 
Yogar på yogamattan hemma hos sig, fått bilden av mamma Malin.
 
 
Vädret har varit toppen idag, nu ska jag strax gå hem med min guldklimp som för tillfället ligger i min säng och sover efter en full rulle dag med farmor =)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0