Tankar i text

Visst sålde du mitt hjärta, på realisation
Och du sålde min stolthet, på närmaste auktion
Du sålde min värdighet och min innersta hemlighet
Av allt det jag gav har du ingenting kvar
Jag gav vad jag hade
 
Men ingenting vill du ge mig tillbaks
 Nu lämnar jag dig här
Jag måste gå nu
Ja, jag lämnar dig här
För aldrig, aldrig bliva det vi två igen  
 
När du nu sålde ditt hjärta,
du sålde din själ
Så inte känner du smärta,
när jag tar mitt farväl
Du gömmer dina känslor och blir en hjärtlös man

Av allt det jag försökte ge,
du ingenting sparat
Jag gav dig vad jag hade
Men du ger mig ingenting tillbaks
Så jag därför lämnar dig här
Jag måste gå nu
Ja, jag lämnar dig här
För aldrig, aldrig bliva det vi två igen

Du sålde mitt hjärta,
och allt som var vårt
Jag undrar än hur du kunde,
du sa det var inte svårt
nej, inte känner du smärta, när jag tar mitt farväl
Av allt det jag gav har du ingenting kvar
Jag gav vad jag hade
Men du gav mig ingenting tillbaks
 
Då jag fallit tror jag inte du såg
Hur förkrossad jag var där jag låg
Kanske har jag fel, men jag tyckte att du log
Och jag tänkte, om jag dör blir det för ingenting jag nu dog
 
För utan tvekan vände du och gick
Du gick utan att möta min blick
Jag gav dig vad jag hade
Men du gav mig ingenting tillbaks
 
Ja, nu lämnar jag dig här
För aldrig, aldrig bliva det vi två igen.
 
 
Bildresultat för skilsmässa
 
 
 
 
 Be healthy, keep up, and be youMer Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0