kass helg

Helgen har varit trist, och jag har inte mått ngt vidare. Sov dåligt fred-lörd å även lörd-sönd så då kom migränen som ett brev på lilla posten. Trots att posten e nedlagd så kommer min migrän ändå. Ja, jag känner mig stressad inombords, att inget jobb ha gör mig galen, men även känslan att vara otrygg håller på att äta upp mig. Så, hela söndagen tillbringades liggandes, slumra å försöka reparera huvudet. Försökte flirta med gubben om lite lagad mat, men nä...han ides inte, så middagen bestod av fil med flingor. Jag hade ingen ork att ställa mig rätt upp, tänka ut ngt att äta + att sen laga det. Men jag vet att för att bli av med illamåendet och förhoppningsvis migränen behöver kroppen ngt i magen oxå. Så jag pallrade mig upp runt 18 snåret å slevade i mig en tallrik fil. Sen tillbaka på soffan, vi tittade lite på en serie "eureka" och vid 21.00 gick vi och la oss. Vid 02.00 gick jag upp och tog ytterligare migräntablett då det inte ville släppa. Vaknade i morse, seg men ändå vid liv. Min yogavän D från skeå ringde vid 08.15 å vi pratade bort en stund om yoga och musik mm. Roligt att höra ifrån henne.

ljus, värme Kram & Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0