Brrr -33

Jo, idag e det -33 grader KALLT, å innetempen e bara på +19 våran extra panna orkar inte värma hela huset. min näsa å mina fingrar e iskalla, burr, brrr. Idag skulle jag och Robert åka till mor min (R.S mor-mor) å hälsa på innan vi skulle till Luleå å Robert skulle få hälsa på kompisarna. Men, ingen åker ut och kör i -33 grader. Bilen kan ju frysa ihop när som helst efter vägen å till mor e det 26 mil och mkt skog att köra igenom. dvs inte speciellt många hus att söka hjälp hos om vi skulle få fel på bilen. Så, hemma i Arjeplog blir vi kvar idag. Dom lovar lite svagt att det ska bli mildare imorgon fredag, så vi får hoppas iaf. Så då tvättar vi väl kläder å spelar yatzy idag då.

kram å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0