solen utanför

Idag skiner solen utanför vårt fönster, vackert så här på hösten. Igår var jag och kollade in den lokal jag ska vara i och hålla yoga för 5 st kvinnor som besöker Arjeplog och bor hos den arbetsgivare jag hoppas få arbete hos. Så söndag blir ett slags "prov" på vad jag kan. Detta är oerhört pirrigt, inte för att jag oroar mig för yogan, den kan jag och vet att den fungerar. Men jag ska ju välja ut ett pass som dom ska tycka är bra. Sen ska jag ev. ge dom massage, vilket inte heller är ngt större problem, men hur det än är så finns oron att det inte blir uppskattat. Men samtidigt försöker jag peppa mig själv, hur kan dom låta bli att uppskatta det? Ja, det finns ju alltid chansen, men då "beställer" man väl inte detta koncept? ja, förlåt att jag "skriver" för mig själv =) men jag vill ju så otroligt gärna ha ett bra jobb, och att få jobba för denna arbetsgivare kan ge så mkt. Men man är ju aldrig säker på någonting förrän man har ett papper i handen där man skriftligt fått bevis på en ev. anställning. Jag affirmerar och försöker verkligen tänka positivt för att jobbet ska bli mitt. Vi åkte ju till hotellet tillsammans igår, så jag passade på att försöka sälja idéer, och jag uppfattar iaf som att det finns ett intresse hos honom.
Vaknade imorse av chanti förståss, runt 05.30 men idag var hon lugn igen runt 06.15 gubben hann smyga in å ge mig en hej då puss utan att hon blev allt för orolig0ölllllllllllllllö(ja, chanti hann trycka lite) Hon vaknade, anade att ngt hänt, men gubben hann ut innan hon såg honom, så vi somnade om och sov till runt 08.00 skönt. Ska ev. ut i trädgården idag och fixa med det som finns kvar innan snön kommer, det är så trist att ha kvar jobb i trädgården när det blivit vitt...uch. Men ska oxå ta mig en funderar ang yogapasset inför söndagen. Det som är riktigt bra är att jag ska på yogahelg den 16-17:e och behöver en extra slant, å nu kom den som ett tecken från ovan, vilket jag är djupt tacksam över. Pratat med min son om julen, och iår verkan han iaf vilja komma upp, vilket känns otroligt bra =) han var ju upp efter jul ifjol, men det är underligt, vad jag saknar honom vid julen just. Det blir ändå lite speciellt då jag får ha honom brevid mig under den tiden.

Lite busiga bilder på chanti, min älskling.

Idag, ser dock lite surmulen ut =)

Gäspar stort efter en tupplur igår kväll



Chanti och Mango äter tillsammans ur Mangos skålar



Nyfiken och vill ständigt vara delaktig, här i återvinningspåsen, när
jag rensar papper



Vacker som en tavla min prinsessa (passar bra med vår prins Mango)

Ljus, värme, Kram & Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0