blåst

Stormandet utanför fönstret fortsätter. Solen skiner dock och snön tinar bort. Igår e.m snöade det massor, men det gör bara att den gamla snön åker fortare. Underlig vår detta, inte en enda gång har jag åkt på gubbens skoter i vår?? hm, kan ju bero på att jag jobbat då han var ledig. Förr kunde jag ju åka med närsomhelst, då jag ändå var hemma hela tiden.

Är på jobbet idag, dock på en annan avdelning då vår avdelning har det väldigt lungt och endast 3 barn kom idag. Så jag är på avd brevid. Barnen är från 1-4 här. Personalen är trevliga och jag slipper minichefen vilket passar mig ypperligt. Vi har inte så många barn på denna avd heller i veckan, för det är ju egentligen påsklov.

Chefen har inte sagt ngt om möte ännu, så jag hoppas hon snart tar tag i detta och reder upp situationen. Det är inte roligt att jobba med sån här stämning i huset.

Idag händer inte så mkt, blir väl middag då jag kommer hem, lite tv å sova 0-) så e det då man jobbar.
Äter inget socker och helgen gick strålande. Så det känns bra.

Ljus & värme, Kram
Tjingeling

Min älskling:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0